Sunday, July 7, 2013

Mula dah...

Untuk tahun yang ketiga..
benda ni menjelma semula.
semuanya sudahku duga.

Bulan Julai .
time nak bulan puasa nilah benda yang paling aku takut datang.
bila nak hilang pun tak tahu.
bahagian belakang bahu dah mula menunjukkan tanda-tanda
yang aku sepatutnya dah mula kena jaga makan.

tak suka betul bila kena jaga makan,
itu tak boleh, ni tak boleh..
tak suka juga bila kena jumpa doktor kulit.
kena dengar bebelan
ubat pun kena telan.

Allergic ,
Could u go away please!!



1 comment:

  1. dee, aku sarankan ko makan alfalfa..percayalah, gatal2 tu boleh hilang wpun ko mkn seafood. tapi kena konsisten makan lah..ingat tak yg aku ade gatal2 tu, dah hilang dah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...