Monday, May 27, 2013

Persiapan pertunangan

Tolonggggg...aku dalam dilema ni. Dilema kena langkah bendul. haha.
Perkara yang dah lama aku jangkakan pasti akan berlaku.
Adik kahwin dulu dari kakak.
Lagipun adik aku gorgeous sangat.
Orang pun tak percaya kalau aku beritahu dia tu adik aku.

Malam tadi nak siapkan baju melayu punya pasal pukul 2 pagi baru tidur.
Nanad aku rasa sampai pukul 4 pun dia belum tidur lagi.
Siapkan barangan goodies untuk bagi pada tetamu yang datang nanti.
Budjet tetamu yang datang nanti dalam 100 orang.

Mak ndak....masa majlis tunang nanti R takde.
Masa merisik dia taknak datang.
Masa tunang dia pergi umrah.
Nanad kecik hati rupanya bila dapat tahu R tak dapat datang masa tunang nanti.
Dalam banyak2 tarikh kenapa masa tarikh tunang dia pilih untuk buat umrah
Rasa macam sengaja je pilih tarikh dekat dengan tunang. (Ni pikiran jahat aku cakap)

Warna tema untuk majlis tunang nanad.





Cukuplah gambar ni dulu.
Nanti upload lagi.


Nak selit sekali gambar pakwe terbaru.

Sekarang entah kenapa aku suka betul dengar lagu kpop.
Big bang berada ditangga teratas.

Jom layang lagu kpop terbaru- link cari sendiri..muaha

LEDApple-with Coffee
Lyn- Tonight
T-ara N4- Countryside Life
U-kiss- Standing still
Hello venus- Do you want
MIB - Nod Along
LC9- Ready set go


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...