Monday, March 18, 2013

Siapa ni?

Dah dua orang tanya soalan yang sama bila nampak gambar ni.


Ni siapa?
Hitammmnya??
Macam orang kuala...?!!

Hitam pun hitamlah..dulu mana tahu adanya whithening cream, bb cream, sunblock..beauty cream segala.
Pulak tu masa kecik dulu suka main tengah panas dengan anak jiran. Hitamlah jawapnya. Lagi bila pakai dengan tudung hitam, lagi nampak kuala.

Gambar kat atas ni gambar IC dulu, 
sekarang punya ic gambar tak macam orang kuala...kuala lumpur ada.puiii...hehe






Video ni dah lama dah tengok, bertahun yang dulu,
hari-hari dia ambil gambar sendiri...buat koleksi
hajat nak buat macam ni juga tapiii...
takut orang yang tengok nanti mimpi ngeri, jadi baik berentikan je niat dihati


Naik pening tengok video ni.
Kalau tak puas tengok, nak tengok gambar dia banyak-banyak lagi klik---> http://clickflashwhirr.me/


Untuk renungan diri sendiri,,tahu-tahu dah macam makcik

Ni je koleksi yang terjumpa..gambar orang kuala (atas sekali dari kiri) ni masa umur 12 tahun
tudung pink masa awal buat degree..2003 kot
baju pink masa awal-awal buat master..2007
gambar bawah kiri tahun 2009/2010
kemudian tahun 2011
akhir sekali baru ingat tarikh yang lengkap 25.12.2012... (^__^)'


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...