Saturday, March 2, 2013

Pantun 6kerat ikut suka hati

Rasa sakitnya hati ni
Tak hilang walaupun dah dua hari
Tak minta tudung tapi nanad beri pun masih tak hepi

Jadi bangun pagi jom kita tengok running man berlari lagi
Gelak sakan sampai kering gusi
Mawaddah bila kita nak jumpa lagi?




Hadiah yang nanad menang ni ada orang yang suruh dia jual sebab pertama tudung ni memang gojes harga pun meletup, sebab kedua lagipun nanad tak pakai pun tudung ni..kalau pakai pun selendang..

Nanad kata tudung ni ada sentimental value, tak mau jual...jadi nanad yang baik hati bagilah pada kakak dia.
Adik beradik kenalah saling memberi dan menerima..tapi sekarang aku yang banyak terima. Kalau dulu baju baru yang aku punya tapi jarang pakai diturunkan pada nanad, tapi sekarang bila nanad dah besarrr..banyak baju dia yang jadi hak milik kekal aku..muahaha.


Happiness Every Day..saya mau itu.


Dalam gambar nampak macam tudung yang nanad pakai ni warna coklat...rupanya tidakk..
warna pink!

Such a lovely day....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...