Sunday, January 6, 2013

Kucing...


Apa hukum jual kucing..biar UAI yang menjawapnya



Iklan kucing- bukan untuk dijual
"Hi....Ramai orang kata saya bekeng..hakikatnya saya manja macam tuan saya..hehe"

"Saya tak gigit orang..janganlah takut. Ni saya menguap je sebenarnya.
Kucing dan yang se-spesis macam saya memerlukan tidur sekurang-kurangnya 12-16jam sehari."


"Tuan saya ni taknak layan saya ke..asyik mengadap pc je."

"Buat aksi manjalah...sambil jeling kat tuan saya"


Ni aksi biasa tiap kali aku duduk kat meja komputer. Memang pantang tengok tuan dia nak bersenang- lenang. Dalam banyak-banyak port dia boleh tidur, sofa ada, katil ada tapi dekat dengan mouse jugak dia landing. Kucing ni aku tak tahu nak bagi nama apa..jantina jantan..dah bela dari dia lahir sampailah sekarang. Cuma panggil dia 'ucuk/tayang' je.  Daddy pulak panggil kucing ni 'Mi..Auww'..hehe. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
tak sampai 5 minit


dah pasang speaker kuat-kuat pun masih boleh lena.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...