Sunday, April 1, 2012

Abang-abang yang saya sayang..

Hahaha..(nak gelak dulu..sambil senyum lebar2)

Tajuk takde kena mengena pun dengan entri..
cuma nak ucap..
Terima kasih ayah...
Sayaaaaaaaaaaang sangat kat ayah..muah..muahh..

Kat rumah ni sebenarnya dah ada mesin jahit singer yang badan dia warna hitam tu, dan pernah ada mesin jahit yang dapat hasil gores dan menang angkara NK nenekkebayannenekkebayan


brand shinkawa (gmbr en google).. dengan cogan kata-kejap ada, lamaaa takde...
(sempat la juga guna mesin jahit ni buat baju raya sebelum tuan punya rampas balik..huhu..takpe..takpe..)


Disebabkan sekarang ni gian nak menjahit tapi mesin jahit takde, jadi kenalah beli kan,,,?
Maka niat dihati nak beli guna duit sendiri, nak beli yang biasa-biasa je macam

mesin jahit singer or

mesin jahit brother xl-2630...
(budget sendiri kenalah yang murah2 je n mestilah seribu ke bawah ye..hehe.)

Niat nak beli tu dihati, tapi mulut asyik bising hari-hari cerita kat satu family..tapi tak juga pergi beli
Satu hari ayah pun pelawa nak beli..(terus wa jadi hepi)


Minta kat ayah satu je abang tapi semalam dapat dua abang...weeeee


this one...abang sulung..(imej en google, sendiri punya dalam kotak lagi..)

lagi satu abang....pn dalam kotak lagi..

p/s:wa manyak hepila ini hali...




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...