Thursday, December 15, 2011

Bukan Entri Penting Cuma Letak Gambar je...


Lama dah tak makan dekat sushi king..
Serius tak rasa nak makan dah sekarang.
Nak kata sedap tak, tak sedap pun tak.
Tapi bila Nanad teringin nak makan, 
Faris pulak tukang sampaikan hajat, 
aku pun turut makan..hehe 

Tapi nak makan dekat sushi king ni kena hati-hati.
Ada yang halal dan ada yang tidak halal.
Semua makanan dekat sushi king boleh makan kecuali jangan makan benda 
yang dipanggil unagi (belut) kerana terdapat kandungan alkohol (arak). 
Patutla dulu masa makan rasa sedap semacam je.
Benda ni aku tahu sebab sushi king dekat Jusco Tebrau beritahu.
Dekat Sushi King Jusco Ayer Keroh haram takde beritahu dekat customer..

Tajuk kata nak letak gambar je, tau-tau panjang je intro aku..hehe

Sekarang zaman adik belanja kakak-kakak..yeah.
Tempat: Sushi King Kluang Mall
Hensemmm nyeee adik-adik aku..hehe
Kiri ni Faris kanan Farhan.
Ada seorang takde dalam gambar: Asnawi

Baru pukul 9 malam mata masing-masing dah bengkak.
Pukul 9.30malam lepas habis makan terus menuju ke panggung wayang. :)

Gambar yang atas gambar terbaru..Last week.
Gambar yang bawah gambar tak berapa baru..baju je baru
Tempat: Sushi King Jusco Tebrau JB

Banyaknya air free..hoho

Ok. Yang tengah ni Asnawi. Juga sangat hensem seperti adiknya.





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...