Sunday, December 18, 2011

Senarai laman web bagi penggemar kraftangan dan jahitan

Disini ada senarai tambahan untuk mereka yang mencari :

pelbagai aksesori jahitan (manik, mutiara, labuci...)
kraf yang comel2 (felt, crochet...)
buku-buku jahitan (tatting, quilt, embroidery, felt, craft, manik...)
barangan handmade (pendant, hotfix, jewelry, hairclip,...)
fabrik kain yang cantik-cantik (Linen, cotton ~dari corak designer yang cun2...)
wedding accessories, dan banyak lagi

Pembekal barang jahitan online seperti manik, kraf dll








Sekarang ni aku teringin nak belajar tatting

tatting book

..mungkin akan diusahakan mencari waktu yang terluang nanti

Selama 7 bulan menganggur ni banyak benda yang aku dah belajar sendiri dan hasilkan dengan jayanya.
Menjahit baju dah, manik n labuci pun dah, cross stitch (tak hasilkan dengan jaya, separuh jalan..hehe) dengan crochet pun dah..
tapi cuma satu je yang aku rasa sampai bila-bila aku takkan buat...Mengait.
Masa waktu sekolah kecik-kecik dulu mak ada ajar cara nak mengait, 
Tapiiiiiiiiiii
Sesungguhnyaaa 
Malasnyaaa..hehe
Mengait memerlukan seseorang yang begitu/ amat/ sangat penyabar, 
begitu/ amat/ sangat rajin 
dan tidak pernah mengenal putus asa... 

p/s: Esok dah mula kerja..OH NO!..kah..kah..kah

1 comment:

  1. Salam ziarah..

    Tatting? Nampak menarik... nt dah pandai ajar kita ye? ;D
    Mengait saya pun dah lupa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...