Sunday, December 4, 2011

Jom tengok drama Taiwan yang best

Dah lama tak tengok drama Taiwan ..selalunya tengok drama Korea je.
Ermm...Drama Taiwan pun best juga per :D
Antara drama taiwan yang harus ditonton:

1)Yang pertama sekali mestilah Meteor Garden I dengan Meteor Garden II.
Koleksi vcd Meteor Garden  wajiplah ada dalam simpanan sejak 2001 :D

rambut nenas..but i like it

 Ni pun mesti ada dalam simpanan..

Meteor Garden punya rantai pun ada juga..gila tak??..hoho Smiley
Paling gila bila beli cd MP3 F4 berharga RM70..lagu dia satu habuk pun tak paham..sengalll
(CD lagu melayu pun tak pernahlah nak beli yang ori..)

2)It Started With a Kiss

It Started With a Kiss I
Seronok tengok cerita ni...
Sekarang tengah tengok It Started With a Kiss 2. 
Baru tengok episod yang pertama dah gelak2. Bestt..

3)Hana Kimi

Best..best..best..best...bestttttttt
4)The Magician of Love




5) The Price Who Turns Into a Frog




6) Romantic Princess




Rasanya ada lagi cerita yang dah tengok. Nanti kalau dah ingat akan diupdate..weeee
Rasanya kalau dah tengok cerita Taiwan lebih dulu, lepas tu tengok cerita korea yang sama jalan cerita benda tu dah jadi tak berapa best utk ditengok.
Contoh: Boys Over Flower (Meteor Garden), Playful Kiss (It Started with a kiss), My Princess ( Romantic Princess)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...