Thursday, December 1, 2011

Jepun


Mula-mula tu tak tau lg ayah nk ke Jepun
Tapi bila ayah suruh aku carikan baju bulu dia kat rumah, perkara pertama dalam kepala is
Ni mesti nak g Aus...nak jumpa awek..hehe..Main serkap jaranggg je aku..
Memang direct pun aku tanya ayah pastu..Ayah nak g Australia ke? Jupe Cik A. ke?
Tapi bukannn...
Nak ke Jepun rupanya..


This weekend my dad akan ke Jepun.
Yeaa..aku tak dapat ikut..hehe (Suke dlam duke)

Tadi siang dapat jumpa ayah sekejap n dapatla tengok duit Jepun tapi tak merasa pegang sebab termangu kejap bila nampak no 10000 tertulis kat duit kertas tu..hehe.
Bengong.
Macam nilah rupa dia. Besar dari duit Malaysia. (Aku yang kejakunan..)

Ayah cakap ni 410 ringgit..
Oooo..kejakunan level 2..
Duit kita nilainya jadi sangat kecil bila dibandingkan...kan..huhu

Bila SiNanad tau je ayah nk ke jepun dia sibuk cakap nak ikut walaupun tahu ayahnya g atas urusan kerja.
Jawapnya memang jangan haraplah dapat ikut..hahaha.

Padahal memang dari kecik2 dulu pun dah biasa kena tinggal..
Masa mak n ayah g India n Australia ktrg adik beradik tak ikut pun
Kena tinggal kat rumah duk ngan orang gaji. Time tu adik2 sume memang kecik lagi umur dalam 3,4 tahun.
Bila ktrg cakap nak ikut je mesti ayah kata.."Ayah g survey dulu..nanti kalo best baru pergi lain kali"
Jawapnya pastu memang tak best tiap2 kali..hehe.

Disebabkan Nanad tak dapat ikut..lajuuu je dia pesan kat ayah aku macam2..
Aku je tak tau nak pesan apa kat ayah..

'Ayah..tolong bawak balik mak baru orang Jepun yah'..Pleaseee..Satuu je. BOLEH??
Mesti ayah aku setuju kan..haha

Antara yang dipesan oleh Nanad

Aku pulak? Pesan gila-gula n coklat..
serius cam budak2 kecik..umur nak masuk 27 dah..haha
Tu je pun yang ada dalam fikiran aku.
Kalau tiap2 kali ayah balik dari outstation ke, balik dari kerja ke, mesti ayah belikan coklat punyalah.
Tadi pun masa jupe ayah, dia ada bagi gula-gula dari Mekah n kurma.

Haa....Comelkan gula-gula ni...Ni nak makan pun sayang

Ni pun gula-gula.....Kawaii..

Dapat tgk gula-gula pn dah seronok..heheheeeee

Sumber:http://sue-5-beradik.blogspot.com/2011/02/gula-gula-dari-jepun.html





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...