Monday, December 5, 2011

Jangan nak kreatif sangat boleh?

Taknak bebel panjang2
Tapi kena tulis gak bagi rasa sejuk sikit panas hati ni.
Bukan pasal apa pun. Tak penting mana pun.
Cuma kalau geram aku tau nanti malam mesti tak boleh tidur punya.
Bangun pagi dah geram..nak tidur pun geram.

Bab-bab rasa dalam masakan ni memang paling cerewet.
Dulu kalau rasa makanan tu tak sedap je mesti makan tak habis punya.
Sejak dah ada akal n lebih menghargai apa itu rezeki maka setiap apa yang dihidangkan pasti licin sampai menjilat jari.

Nak mula macam mana ek..hati tengah panas, kata nak tulis pendek je nanti kang jadi panjang berjela..ahh..
Straight to the point.
Kalau dah jenis malas masak tu boleh tak tolong jangan ubah resepi orang lain???.

Bihun goreng letak bunga kantan boleh diterima.
Sup daging letak betik boleh diterima
Kerabu letak bunga kantan mmg acceptable
Mula pelik bila masak lemak cekur pun letak kantan dah..
Sekarang bila masak tomyam pun KENAPA PERLU ADA BUNGA KANTAN.
So now i'm allergic seeing bunga kantan.
Entah kenapa sekarang pun lidah ni macam terasa-rasa je bunga kantan walhal xde makan..dem

Cantik dimata sakit dihati,
Jangan kita berjumpa lagi.

SEkian..peace.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...