Thursday, December 29, 2011

Entri penutup tahun 2011





Kalendar tahun 2012

January
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
February
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
March
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
April
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
May
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
June
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
July
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
August
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
September
SMTWTFS
301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
October
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
November
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
December
SMTWTFS
30311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829





Legend:
  Malaysia National Holiday
  State Holiday
  Malaysia & Singapore School Holiday
  Malaysia School Holiday Only
  Singapore School Holiday Only

Bermula tarikh 4.1.2012 nanti semua student akan kembali ke sekolah sebab cuti dah habisss..
Farhan juga tak terkecuali.

Tahun depan (minggu depan) kena daftarkan farhan di sekolah menengah dato ibrahim majid. Tak jauh dari rumah tapi sekolah nya bukan kat dalam kampung ni macam sekolah keb dato ibrahim majid..boleh jalan kaki je
So pagi2 bolehlah aku sambung perkhidmatan aku menjadi driver Farhan untuk hantar dia ke sekolah dulu sebelum bertolak ke tempat kerja. 
Balik dari sekolah nanti sila belajar naik bas tambang ye..
tak dapat den nak menjemput ekau balik dari sekolah..huhu
Tapi harap-harap bila hujung bulan satu nanti..dapatlah tawaran masuk ke mrsm pontian..lagi dokat dgn tempt kerja hambo.huhu. Tak payah dah beranta-anta pastu..kah.kah

Sebut pasal tempat kerja..
setakat ni kerja adalah ok-ok kerana;
SEMUA rakan sekerja perempuan melayu;
bos je yang lelaki; cina, nasib baik dia hensem.
bukan setakat hensem, malah tinggi dan baik hati..(puji lebih sebab dia amek aku bekerja..hehe)
kenapa pekerja dia semua pilih melayu dan perempuan?...perempuan dan melayu?
kerana... taste dia perempuan melayu. serius tak tipu. 
Tak kisahlah pasal semua tu, janji hari2 dan hujung minggu boleh berjumpa dengan Farhan Aizuddin dan juga meoww.

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012
AZAM TAHUN BARU
-NAK LANGSAIKAN HUTANG PTPTN BOLEH?
-NAK MUKA YANG PUTIH, MULUS DAN CANTIK..KAHH
-NAK LULUS PERIKSA RPO
-NAK LUPAKAN SEMUA KENANGAN PAHIT TAHUN 2011

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...