Wednesday, November 2, 2011

New homes


Rumah kat Krubong Perdana dah siap...
tapi kunci belum boleh dapat lagi

Orang yang paling excited n banyak komen ialah adik aku Fiqah.


Minah yang berdiri tengah tu adik aku Fiqah, (dua org adik lg xde dlm gambar huhu)

kalau tiap kali bergambar mesti dia cakap ni siapa kakak siapa adik ni..
sebab badan dia lebih besar n tinggi dari aku
kakak dia badan kecikkk je
sebab time mak aku ngandungkan aku dulu makan x cukup zat kot..haha. xklakar


This is not my house but my dad's house...hehe

Fiqah bila nampak je rumah ni terus ckp kat bapak aku
Nanti rumah ni dah siap bole fiqah wat kenduri kat rumah ni..
Orang lain senyap je tengok rumah,
adik aku pemikiran dia dah jauh sampai nak wat kenduri kawinla bagai..
even lampu untuk pasang kat rumah ni pn dia dah beli...
Pergi Ikea survey barang pun banyak kali dah..
survey je belinya idak..hehe

Dalam pada overjoy tu masih sempat komplen bilik tidur kecik, toilet kecik
Nak banding dengan rumah kat simpang renggam memang xlehla..
Nanti ko dah keje sila beli tanah sendiri buat rumah sendiri ye..
Nak hebat lg sila wat 4,5 tingkat ke...hoho 




Rumah ni ayah aku kata untuk ktrg adik beradik duduk nanti..
Tapi aku rasa xde siapa kot yang duduk sini nanti.
Cuma bakal menjadi rumah persinggahan..

Jadi kaum2 kerabat semua (aku tau pakcik aku baca blog ni, dia siap btau my dad lagi aku ada blog)
siap ..kalo nak datang melancong ke Melaka xyah gatal2 nak booking hotel ok..
Melainkan kalo nak duduk kat Philea dibenarkan..
Bole tumpang sekaki...lalala~ xmalu :p

p/s: lama dah xduk rmh taman...duk dalam hutan ni xleh nak skodeng jiran sebelah rumah..sbb xde jiran.
skodeng monyet bole la..bole blah

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...