Thursday, November 10, 2011

LOL


Getting morning love...

Namanya singa tapi manja gila!!! :)

Dah macam setahun tak jumpa gaya singa tu dengan tuan dia.
Oh alangkah bahagia kalau dapat bela satu pun jadilah..
Dua pun ok jugee..
Satu jela..nak letak dalam rumah je.
So nanti kalau ada perompak nak masuk dalam rumah..
Kasi makan sama dia..haha..
Terus kenyang seminggu..terus jadi pengajaran buat perompak yang lain..
Pandaikannnn aku...muahaha

Ada lagi satu video mau kasi tengok
--->Minah in bed  :)

Berani-beranila datang rumah brother ni wat hal..
Nak masuk rumah dia boleh tapi nanti nak keluar tak boleh dahla sebab badan dah hilanggg..
.
.
.
Dulu masa form 1 ada bela baby kucing ni, kutip kat tadika Nuri sebelah rumah sebab mommy dia tinggalkan...
Sebab waktu tu kan sekolah lagi jadi pergi sekolah pun bawak kucing dalam beg kertas sebab sayang nak tinggalkan..
Siap nyusukan pakai bottle khas untuk kucing lagi..Sampai tidur pun dengan kucing..
Sampai dah besar pun memang kucing ni tak pandai mengeow langsung sebab aku yang jaga.
Bergaul dengan kucing lain pun takut.
Tapi bagilah makanan apa pun semua dia makan.
Bagi durian makan, sardin makan, keropok mkn..eksperimenn..hihi
 nasi dengan ikan memang lauk wajip..

Ada satu hari kitorang satu family pergi balik kampung kot...dalam 2 ke 3 ari tak pasti..
Yang pasti Cumi kena tinggal rumah.. Nama dia Cumi..haha
Dah balik rumah perkara pertama dalam kepala cari cumi..
Penat aku jerit satu rumah panggil tetap tak nampak batang hidung, tak puas hati siap g round satu taman sri putri lagi, sorang2 malam2..time ni duk skudai lg
Serius dah macam orang gila, bila nampak kucing orang lain pun aku still ingat yang tu cumi.
Bila tak jumpa balik rumah terus nampak dia ada kat atas balkoni rumah rupanya tunggu aku balik
Langsung tak mengeow..kurus sikit..n bunyi kuat dr perut kot sebab dia lapar..
Kucing nilah paling lama bela.
Tulis ni je dah wat air mata aku meleleh..since dat day kalo blk kg mst bwk dia skali

Bila Farhan dah lahir, mestilah sayang adik lebihkan..
Adik laki aku masa dorang kecil2 ada semput..tp bila besar xde.
Dengan kucing mestilah alah..so mak g buang cumi kat restoran..
Ayah pun suka kucing gak sbnrnya..ada sehari tu dia wat spot check kat restoran
nampak cumi bawah kereta. Sekali tu jela ayh g tengok pun sebab lepas tu kitorang pindah ke hutan..

Bila ingat balik, rasa nak marahhh je kat my mom...haru..
benda dah lepas pun..cumi pun dah mati aku rasa





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...