Wednesday, October 26, 2011

Siput gatal aku sengal

Oleh sebab dah sebulan lebih aku tengok penyakit gatal2 aku dah berkurang, 
so konfiden la, aku dah baik niii....
jadi penyakit malas untuk makan ubat hari-hari aku pun datang. 
Nak sapu ubat pun aku rasa tangan ni macam berat je dah.
Biasalah apa2 pun awal2 je aku rajin.

Patutnya jupe doktor hari Ahad lepas pun aku tak pergi..
penatlah nak berkejar ke kluang pulak sebab baru balik dari melaka kan. Tapi aku rasa kalau doktor kulit tu muda n hensem mesti aku dah tergedik2 nak jupe..xkisahlah indian ke melayu ke korea ke janji hensem..kahkahkah..

Balik pada tajuk cite aku...minggu lepas adik aku beli siput sedut. Dia yang ngidam tapi yang masak n makn banyaknya aku. Dah makan banyak2 baru adik aku Faris sound kat aku...'siput takleh makanlah..gatal'...aku 'ye ke'. Takpe...badan aku kebal dah makan ubat pun. 

Minggu ni pulak mak aku duk masak kepah lah siput sedut lah...
kepah tu dia bakar ada masak lemak pun ada...
siput sedut pulak masak kicap ada masak lemak pun ada...mentang2 kelapa free
banyak tak banyak tu kan..
aku rasa dia memang saja nak dera aku nak tengok aku kegatalan. 

Sekarang ni musim siput2 ni beranak pinak ke? 
mentang2 sekarang ni musim hujan, jadi banyak orang jual siput.

Aku walau apapun makanan yang terhidang sume aku bedal,
takde pikir2 dah cuma silap kali ni aku dah takde makan ubat. 
Sekarang rasakan...dah tumbuh biji2 merah balik. Padan muka aku. 
Kena makan ubat balik...

Ni kalau aku nak g jupe doktor pun dh takut dah..takut kena marah...hehe. Tapi dah pikir dah alasan...'Doktor tak btau pun siput takleh makan.' harharhar

siput BABIIII.....opssss

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...