Saturday, May 28, 2011

Dilema bau

Minda dan hidung hamba kini dilanda dilema selama seminggu lamanya. Pening..

Macam mana ni...

Nak bergerak ke pekan Simpang Renggam pun kena pikir dua ploh kali.
Padahal cuma ambik masa 10minit je dari rumah.

Nak pergi jauh ke bandaraya bersejarah Melaka minggu lepas lagilah langsunggggggg tak boleh...minggu depan jua tak pasti samada kesampaian atau tidak jejakkan kaki ke Melaka.

Bau busuk sungguh menikam2 di tekak, hidung dan kepala...Sesungguhnya beta benci pada kamu wahai cicak......

Bau bangkai cicak tak hilang-hilang pun sampai ke hari ni wahai Mawaddah...apa hamba nak buat. huahua...
Satu kereta bole bau..belum masuk dalam kete pun dah ada aura dia...huhu. Ku cari dimana-mana punca najis itu tak kujumpa jua..

Kalau jumpa supervisor hamba Mr.Mj nanti kirim salam jela kat dia yerk...huhu..

p/s: benci cicak..lipas..tikus..semut....semua ni susah nak dihapuskan....

6 comments:

  1. hilang bau bangkai bila bangkai tu dijumpai dan perlulah di buang..kalau x buang, 10 thun belum tentu akan hilang baunya...cari ler kat mane bangkai tue...

    ReplyDelete
  2. ado tuh kak..
    ce usha baek2..:p

    ReplyDelete
  3. alahai siannya...cer g carwash suh dia godek2..mana lah tau ley jumpa...heeeeeeee

    ReplyDelete
  4. ada cicak bunuh diri tu.. mesti bawah seat.

    Blog Walking : Jom Melawat Blog Lanunsepet

    ReplyDelete
  5. mungkin dah boleh beli aroma teraphy..=)

    ReplyDelete
  6. slalu jumpa bangkai cicak kat dalam metre elktrik..mesti tinggal tulang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...