Wednesday, January 12, 2011

Ketat

Demam Jung Geuk Suk aku dah reda dah...
Takde dah asyik nak wat research kat youtube je 24jam cari pasal dia..

Reda tak reda tapi tadi aku tengok cerita Marry Me! Mary!...hoho
Merry Christmas!. Tak pasal2.
Astro KBS channel 391..hehehe
Setiap Isnin dan Selasa pukul 9mlm lebih kurang. 
Ulang tayang hari Sabtu kalo sape2 yang termiss disebabkan busy mengchrocet
Tapi pada aku You're Beatiful lagi umphhh gitu.hoho
.

.
.
.
.
.
.
.
Masuk cerita pasal lain pulak.

Aku kan jual baju korea, ada satu baju ni cardigan warna hitam makcik aku order satu dengan aku.
Aku ni jenis kalo orang order satu, aku akan order lebih dari satu (means dua je n xleh lebih..mahal). 
Manalah tahu kot2 nanti ada customer lain yang nak order pulak kan.
Sebab baju2 yang aku dapat dari supplier ni cepat benor out of stock.
Jadi baik sediakan payung sebelum hujan.


Yang membuatkan aku regret bila dapat baju tu hari ini, aku dapati lengan dia sangattttt lah kecik dan ketat.
Buat muka ketat '____''

Lubang lengan dia kecik benor bila aku sarung. Aku punya lengan dah ar gagah perkasa. 
Sebab lama dah tak wat bumping jadi otot mengembang di lengan dan peha sahaja. Tak larat dah nak sambung taekwando or karatedo walaupun aku minat sangat.
Kalo aku tak muat. makcik aku lagilah tak muat.
Nilah dia bajunya. Cantik bukan?
Jadi kalo ada sesiapa yang bersaiz lengan kecil molek dan berminat nak beli cardigan hitam ni boleh contact aku. Murah2 je aku jual. Email ke dee8300@gmail.com ok.

Nak lawat facebook d'Rainbow closet pun boleh. Guna email diatas. 
 
Jadi bolelah jumpa awek2 korea yang cun walaupun tak berniat nak beli baju..ye tak pakcik 
(merujuk ke pak usop)..muahaha. Bila aku tayang baju korea sahaja tanpa model, pakcik aku boleh tanya "baju dah gantung mana model dia pergi????
 
Banyakk betul tanda soal dia tu...
kang kena tido luar rumah baru tahu... hahaha

 p/s:dah berangan nak ada blackberry ni..huhuhu



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...