Monday, January 10, 2011

Blackberry murah

Maxis sedang mengadakan pakej promosi Blackberry sekarang.
Anda dan saya mampu memiliki Balckberry 8520 dengan hanya RM99 sahaja.

Adik aku dah pakai, pakwe comelku dah pakai, aku takleh pakai...anda bila lagi?
Anda disini lebih merujuk kepada Mawaddah dan Zakiah..
korang dah ada baru best berBBM bersama2 ye tak.
Boleh mengumpat bersama bercerita bersama gelak bersama dan...mcm2 





Jom tengok pakej blackberry yang paling murah sekali (wajib didahulukan).

Pakej 2 tahun

Harga Blackberry 8520: RM99
Monthly Fee: RM140 
(For 3GB Blackberry internet services-BIS PRO and Principle line)







Tapi kalau nak yang up lagi..better ambik yang Bold 9780 (pingin yang ni sih..huhu)

Pakej 2 tahun

Harga Blackberry Bold 9780: RM999 
(perbezaan dengan 8520-tambahkan angka 9 jeeee dibelakang. Murah bukan?...muahaha)

Monthly Fee: RM140 
(For 3GB Blackberry internet services-BIS PRO and Principle line)


Jadi jangan berlengah-lengah lagi..pergi dapatkan SEGERA!!! SEBELUM KECEWA :(



7 comments:

  1. dee...nak satu...hadiahkan kat aku...murah je tue...hihi

    ReplyDelete
  2. aku hadiahkan mu satu,
    mu hadiahkan aku dua ye..muahh...sayang adah :)

    ReplyDelete
  3. anda bila lagi? pejam mata je.. anggaplah pelaburannnnn..kuikuikui

    ReplyDelete
  4. anda byr kan yeeee...bln2 pn jd la.kekeke

    ReplyDelete
  5. wow!!!murah tu...byr pon bln2 je..mudah2..

    ReplyDelete
  6. kt mne aku boleh bile black berry tu!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...