Thursday, November 11, 2010

Dress

 Baru balik dari Kementerian Hal Ehwal Dalam Negeri berjumpa dengan customer. Thank you kak Suriana.
Satu dress dah terjual hari ni. Bagi COD je, senang dan cepat. Lagipun area Ayer Keroh, Melaka dekat je dengan Durian Tunggal.

Kak Suriana pilih dress warna pink. Jadi sekarang tinggal lagi 2 dress. Pink n purple.
Yang kelakarnya aku boleh sesat nak cari Kementerian Hal Ehwal Dalam Negeri. Mula2 tu aku tunggu kat Dewan Seri Negeri, kol2 kak Suriana rupanya dia kerja kat KHDN. Konfius kejap KHDN n Dewan seri Negeri...hehe..

Dalam pada tunggu tu ada mamat askar ni tanya direction JPN jadi aku tunjuklah kat depan dewan seri Negeri tu...lagipun situ tempat aku buat pasport dulu. Rupanya tempat situ jugalah aku patut jumpa dengan kak Suriana.

Sengal tul aku ni dah duduk Melaka lama2 pun bole taktau..tapi memang bab2 terima n bagi arahan tunjuk jalan aku lemah betul. Nak cari rumah area taman pun aku boleh sesat padahal dah banyak kali pergi. Tu sebabnya aku suka duk kat kampung...hehe

3 comments:

  1. dah orang kampung, memang sesuai duk kampung...hahahaha

    ReplyDelete
  2. err... pakai tuh ker?
    nampak macam mahai jer..:D
    eh ayer keroh pon ada kat perak per..:D

    ReplyDelete
  3. adah:aku org teluk ketapang..haha

    wadud: xmahai...murah2 je jual ..;D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...