Thursday, October 14, 2010

tak dapat tido balik sok

Punca tak bole tido malam tadi ada lagi satu sebab. Adik-adik aku ditinggalkan begitu sahaja dirumah tanpa pengawasan orang dewasa macam aku nih. Patutlah takleh tdo. Aku pulak lupa nak telefon adik2 aku semalam, sebelum ni hari2 aku kol tanya buat apa kat rumah.

Tapi terima kasih pada yang concern..aku akan cuba sedaya upaya untuk habiskan master byresearch ni. Kalau bole siap tesis tahun ni juga.

Ermm..Hamzah..mana boleh minum ubat batuk kalau tak boleh tidur. Baik pegi baca buku..haha
.
.
Memandangkan diorang ditinggalkan sendirian sampai jumaat nanti...Jadi esok aku akan balik Johor...yahooo,....huhu.

Rindu nak jumpa adik2 aku, kucing yang kurang asam tu,
memang tak kenang budi punya kucing siaplah kau nanti aku balik rumah...

Sebelum balik rumah Johor aku nak langsaikan award dari Wadud...hehe..musim dapat award dah kembali

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang ?

Of course lah kan dalam fikiran aku sekarang takde pikir lain dah..Pikir nak balik Simpang Renggam je esok. Study2 tolak tepi dulu..tolak kejapppppppppp jeeee. Memang kalo dah nama balik kampung, keje2 sekolah memang susah aku nak sentuh kalau dah kerja rumah macam2 nak kena buat. Tu belum kawen lagi tu, kalo dah kawen nanti tak tahulah macam mana nak handle sume. Semoga Allah permudahkan segala urusanku


2. apakah nama samaran anda ?
nama samaran dee, dila, ila n kekla (hanya farhan aizuddin yang panggil) walaupun dah hilang dia punya pelat tapi nama panggilan tu kekal sampai sekarang. Kakak Fiqah dia pulak dia panggil Kekka..hehe.


3. senaraikan 3 orang yang anda sayang

Muhammad S.A.W,  Ayah....tiada perkataan mom disitu almaklum


4. panggilan untuk si dia .

si dia nama bob jadi mesti panggil bobby, bulat, buntal, buncit, bacin..dan sesuai sangat dijadikan bantal dan kadang-kadang keluar perkataan babi sebab geram..yang ni memang dah tahap melampau..i'm so sorry bobby


5. hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa

Cukuplah kalau dapat kereta BMW m3..dan perlancongan ke Paris dan Japan tidak dilupakan ke Mekah. memang kompem xcari yang lain dah..haha.


6. belog mana yang paling suka visit ?

Semua dah tersenarai kat blog list


7. tag kepada 15 blogger anda

Anda yang tengah membaca! ya anda...silakan

2 comments:

  1. wah akak.. hati2 la ekh nak gerak tuh.. ;-)
    jangan dok pandang jauh2 ngat,, nati Allah bukak mata, terkejut, ekekeke..
    time kasih sudi wat kak.. :-)
    jaga bro " bob " tuh " molek2.. heee

    ReplyDelete
  2. Blog keren nih semangat ya di tunggu postingan-postingan berikutnya salam kenal dari bloger lombok utara. mari mengenal pariwisata lombok utara di http://7og4nk.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...