Monday, October 11, 2010

Serap

Petang tadi macam biasa mesti tengok cerita chenta. Pukul 6 lagi aku dah bergegas balik dari lab, gara-gara member yang lain pun dah balik sebab nak tgk chenta. (Padahal memang dari kul 2 lagi aku dah gedik2 nak balik sebab pening kepala tapi tahan kan je)

Serap..
Perkara ni yang menarik perhatian ktrg satu rumah. Masa scene 2 bodyguard si chenta tengah borak-borak pasal chenta..ktrg satu rumah gelak bila dengar ayat

"Cik Chenta tu nampak tua sebab dia banyak berkawan dengan orang tua, orang tua pulak kalau berkawan dengan orang muda dia serap muda kita. Tu yang nampak muda tu"
.
.
.
Oooooo...ini macam barulah aku tahu sekarang sebab apa aku nampak tua.

Kalau sebelum-sebelum ni bila aku pergi jalan dengan adik aku siNanad mesti dorang ingat aku ni adik nanad walhal aku kakak sebenarnya.

Lain pulak halnya dengan sekarang...sudah terbalik...

Asal aku bawak Farhan pergi jalan2 or member aku nampak gambar aku dengan Farhan mesti dorang cakap yang Farhan ni anak aku.

.
.
.
Begitu juga kalau aku pergi jalan dengan Bobby. Ada la makcik2 ni ingat aku ni kakak Bob! Bukan sekali tapi banyak kali. Terbalik dah..bob pulak jadi adik padahal dia 4 tahun lebih tua dari aku. Tahun depan umur dah masuk 31 tuuuuu...

Bob serap muda aku..huwaaaa

Lepas ni nak cari petua untuk jadi awet muda...kena makan ulam banyak2, senyum banyak2, gelak banyak2.....taknak pikir masalah yang banyak-banyak lagi tu dah

Gambar raya...daney, aku, Farhan n Nanad...sorang je takde sebab tak ikut balik raya.

Memang sama kan muka aku n Farhan?

10 comments:

  1. pipi bg tembam ckit..baru nmpk muda..hehe..

    ReplyDelete
  2. Skrip tu mcm xbley pakei je hehe

    ReplyDelete
  3. lepas ni misi mencari org muda lak..hahaha

    ReplyDelete
  4. syikin: susah nk bg tembam...mmg xde pipi pn..huhu

    ReplyDelete
  5. Keyyah: tlg carikan aku, nak 2 orang please ;p

    ReplyDelete
  6. ewah..takyah perasan muda sgt la kak,
    da kenyataan ko lg tua dr ak.
    tp yg pasti, aku kawen dlu laa..
    hehe..

    ReplyDelete
  7. hehe..ada org jeles
    silakan kawen cepat2

    ReplyDelete
  8. mu plok tua setahun dari aku..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...