Saturday, October 9, 2010

Check

Malam ni dee dpt award dr amiey. Terima kasih amiey :D...memang dah lama dah tak dapat award dari sesapa. Tiba2 hari ni dapat pulak.

Sekarang ni tengah sibuk nak siapkan tesis projek. Harap dapat siapkan dalam masa sebulan ni...dah lama sangat rasanya buat research ni..sampaikan kawan2 semua asyik tanya bila nak abis master.

Jawapan aku...SIKIT JE LAGI...SIKIT JE LAGI. Pastu kawan aku ajuk balik aku cakap. "Sikit je..sikit je." ..haha. Apa taknya dorang semua dah beli rumah, kereta...aku je yang takde perkembangan dari dulu. Yang berkembang pun berat badan...susah nak turun dah sekarang.

Lagi satu sebab kenapa aku kena habiskan juga tesis dalam masa terdekat ni.....

ada orang buat spot check hari2.

Nak tahu siapa? AYAH ku yang tersayang...
Yang ni memang sebab kukuh kenapa aku sambung master..nak menyempurnakan hajat ayah aku.

Hari2 ayah kol aku skrg. Tiap2 kali kol mesti tanya
"Dila kat mana?"...."Siapkan tesis cepat2!"kalo bole dalam sebulan ni..
TENSI kannnnn.........DULU takde pun daddy nak kol hari2...adeh..Padan muka aku, asyik main2 je sape suruh.

Aku rasa dato' dgn ayah aku ni memang dah komplot nak suruh aku wat tesis betul2. Cuma sekarang bergantung pada aku je nak ke taknak abis cepat.

5 comments:

  1. same goes with me..berat bertambah..huwaaaa

    ReplyDelete
  2. wah.. congrat kak.. owh ngah wt tesis ker? patut la lama x nampak..:D
    hehehe...
    tenang2 ek wat tesis tuh kak.. :-)

    ReplyDelete
  3. ermm...skrg tgh bz nk turunkn berat badan n siapkan tesis...harap2 lepas siapkn tesis berat turun 3 kg lg...hehe

    ReplyDelete
  4. kamu pun sama adah..buat tesis tu elok2..
    sikit je lagi..sikit je lagi..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...