Wednesday, September 1, 2010

Pening

Latest news from my supervisor..
 .
.

He said....."external examiner 'PENING' baca tesis kamu".

jadi aku pun turut pening bila dapat tau.
HUWAAA...macam mana ni?????. Adakah aku belum buat sehabis baik lagi.
HARAP PENING TU TAK BERPANJANGAN..dan masa viva nanti semua 'PENING' tu akan hilang..

then Dalila said to herself..."Dalila, kamu tak boleh nak main2 lagi pasni.."

tapi raya nanti banyak preparation nak buat...
.
.
.
aku nak buat conflakes madu tuk Bobby
aku nak buat kek coklat tuk Nanad
aku nak buat kek batik tuk Farhan
aku nak buat pensel box lagi tuk kawan2 Farhan...isk2..macam2..

5 comments:

  1. nak order gak laaaaa....

    nak kuih raye yang mung buat..nak 2, 3 jenis..ikut la kuih jenis ape pun...hahaha

    confirm da tak pening da...

    *external examiner pening sebab bulan pose...eh ade kaitan ker...hahaha

    ReplyDelete
  2. utk aku tkde ke biskut raye??aku nk karipap daging dalila yg terbaik itu..

    ReplyDelete
  3. hehe..owh karipap dagingku..aku pun rindu gak ngn karipap daging. lama gila xbuat dah. xsempatlah cik maisarah. nnt free leh buat!

    ReplyDelete
  4. mane tak nye, tesis VS raya, mane satu yg best, msti la raya.. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...