Monday, August 9, 2010

pening hilang

Beban dibahu terasa ringan lepas habis berchatting dengan mak uda baru kejap tadi. Mak uda adik kepada ayah aku. Lama betul chat, dari pukul 3.39ptg sampai 6.20. Itupun nasib baik pak uda dah sampai kat office untuk pick up mak uda, kalo x alamatnya sampai ke malam la berchatting....

ayat akhir setiap kali mesti


esok kita sambung ek

tapi kali ni ada penambahan prosa kata ke imbuhan kata ntahla..peribahasa pun bole

esok kita sambung ek

best gak cite2 ginie, ye

bak kata org, lege mcm lepas kentut je

bye

hahaha..aku copy sebijik2 ok, takde tambah apa apapun

dugaan makcik aku lagi hebat dari aku rupanya. Kisah ex husband yang berperangai ala2 jin, pernah eksiden teruk dan gila kejap tapi masih tak sedar2 diri.

kepala belah kiri rambut tak de sbb kt situ dh bjahit, saluran tiub mgalir kluar darah beku, kelopak mata belah kiri bjahit, gusi hancur, gigi hancur, tangan sebelah kanan yg selalu pukul mk uda patah, otak ex uda dh mereng16:53

smua menangis di kala tu, nenek ampunkan dosa ex uda16:54

pstu adik pak uda amik anak mak uda dekatkan pada pak uda16:54

Dah pernah gila tu..kalau time dia gila dia mati kan bagus..kan...time tu dosa2 dah xde dah. Dah diampunkan. Tiba2 waras balik tapi masih nak buat jahat.

Kerenah orang tua ni ada macam2 rupanya..bilalah dugaan ni nak habis.

p/s: Tiba2 aku jadi takut untuk berumah tangga.

2 comments:

  1. salam..
    bersabar la yek?
    moga anda tabah..
    dugaan nak tiba
    ramadhan la ni..

    ReplyDelete
  2. mitak jauh2 kn la malapetaka nih..bulan pose ni doa bayak2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...