Sunday, August 29, 2010

Kidnap

Mesti ramai yang baru selesai sahur kan. Pagi ni ada sedikit insiden yang ajaib. Semalam pergi bazar kami beli ayam n puyuh goreng berempah untuk berbuka. Tapi tak makan pun masa berbuka, jadi simpan tuk sahur.

Masa hidang tuk sahur, ayah tanya aku...mana ayam n puyuh.

Takde aku jawap. Kitorang tak makan tengah malam tadi. Ayah ada makan ke?makan xpelah...
Takde ayah kata.

Ermm...memang dah sah ni kerja cikTI ....kusss! Aku ingatkan selamat dah bila letak makanan kat ruang tamu sebab selalunya takde yang missing. Memang takde rezekila tu namanya. Aku siap teringat2 ayam n puyuh tu masa nak tido, ingatkan lehla makan time sahur. Patutlah malam tadi bunyi cik2 TI macam buat pesta je. Bising betul diorang malam tadi.

Lepas sahur baru perasan plastik oren bekas ayam tu ada kat lantai dapur. Nak makan pun pilih portttt tu! Haippp. Rasa nak cincang2 kepala sekor2.hahaha

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...