Saturday, August 28, 2010

ambek nanad

Dah siap jahit dah semalam pencil case ko ni. Harap ko suka warna2 yang akak pilih ni. Warna striking yang ko nak ada warna kuning je. Tak banyak pilihan warna sangat jual kat kedai cina tu, apa yang ada sume akak rembat! janji murah...hahaha. Kawan2 farhan punya kecil sikit akak buat.

Disebabkan ko nak yang BESAR jadi akak buat yang besar tapi orang yang BESAR tu ko takleh ambik...haha.

                         tangan dak kecik "peace"....colourful kan? hidup mestilah kena warna warni

front/back


                                                                           back/ front
nanad yang rajin


yang ni pulak buat khas tuk kawan2 farhan..agak kecil. Sesuai untuk dak2 comel

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...