Thursday, July 8, 2010

tangan cacat, cacat tangan

Ni kesan akibat "bersketsa" dengan si Farisah pada minggu lepas. 
Habis cacat tanganku yang dah sedia cacat ini..
Hari pertama dengan kedua nampak ada kesan luka2 je...ala..sikit je pun, lebam2 memang tak nampak lagi.
Ni nak dekat seminggu baru kelihatan "kecacatan" disitu..

Kalaulah aku ni artis, lama dah lantik lawyer untuk saman si Farisah ni...
adik pun tetap nak saman juga...tak kiraaa...
sekojap je eden bole jadi kaya raya dalam sekelip mata..eceh, berkata2 tak hingat...

5 comments:

  1. sape yang bikin akak jadik camtuh?
    adess sungguh.. lain kali lapor la kat wadud..:D

    ReplyDelete
  2. dahsyat.. sape yang buat sbnrnya? err.. apa yg jadi?? kes dera ke ni? hihi =P

    ReplyDelete
  3. Visiting here..Nice.. special contest bring to u. Don’t Miss it!

    ReplyDelete
  4. Salam Jumaat al-mubarak
    moga kita semua mendapat
    keberkatannya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...