Wednesday, July 7, 2010

Setia Eco Park

Rumah Bungalow Mewah di Kuala Lumpur..
cantik, besar dan strategik di Kuala Lumpur. 

Memang tak boleh nak banding yang macam dekat krubong perdana tu. Harga banglo ni tak tahulah saya berapakah harganya.  Kalau yang taman krubung perdana memang berbaloi-baloi...lokasinya pun dah tahu ulu pun, ni kan pula dekat Kuala Lumpur kompem mahal..ish ish..huwaaa


Jadi dapat cuci-cuci mata je macam cuci mata tengok baju-baju n pinggan mangkuk..hehe









 Nice eh...for more info on the specification, features or location... click here


p/s: Rumah idamanku...Mungkin lagi 10 tahun dapatlah aku beli sebiji banglo..doakan aku berjaya..ye

4 comments:

  1. ko 10 thun??aku thun depan lah..hehe

    ReplyDelete
  2. wahh..kalau rumah aku macam ni..alangkah bahagia nya aku...

    ReplyDelete
  3. salam..
    phewwww..cantiknya
    sayang tidak berpagar
    senang pencuri nak menyelinap
    masuk ke rumah...

    ReplyDelete
  4. nie mau berjuta harganyer..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...