Tuesday, July 6, 2010

Mood sedih

Tajuk untuk seminggu punya cerita. Kalau dah lama-lamaaa balik kampung sampai seminggu kat Johor, memang tak sah kalau aku tak gaduh. Kalau tak gaduh dengan NK (lama dah tak berbual pun,jadi takkan gado punya) maka akan bergaduh dengan si Farisah (tambahan perkataan 'ah' disitu sebab gerammm)..

sampai lebam2 n luka tangan aku...
Dah tua2 pun nak gado2. Lepas ni tobattt dah nak bertekak...kena buat bodoooo je pas ni. Sebab apa? tak perlu beritahu..

Pengajaran yang aku dapat lepas habis gaduh...
1)jangan cari gaduh...cakap elok2..
2)kalau cakap elok2 pun tak jalan...baik diam je..
3)jangan menyumpah2, nanti akan menyesal kemudian hari
4)last sekali kalau semua tak jalan, ambil pisau bunuh je pihak lawan..heh..tak kelakar langsung

Demi menambahkan lagi mood sedih aku... Hari ni aku balas dendam habiskan cerita yang selama seminggu  aku tinggalkan..tengok kat youtube je Benci Bilang Cinta..lepas ni boleh follow balik tengok kat Astro ria..sebabnya dah ada kat melaka...yeay.

Lepas dah habis cerita tu, tengok cerita Best Scene sejuta cinta marshanda ep 1 pulak...waaaaa...bertaambah2 sedih aku. Ok dah boleh masuk tidur.. :)

4 comments:

  1. sabar kak jangan repeat lebey2... nanti jatuh sakit sampai x makan tido lak..hehehehe... kalau sedey2 kene banyakkan riadah ekh kak :)
    gud luck..

    ReplyDelete
  2. ganas jugak ko ni eh.. nice2.. blog cantek eh..haha

    ReplyDelete
  3. patut la duk pulun tebgok citer...

    xmo sedey2 k...senyum2 sll...

    ReplyDelete
  4. rilek2..
    dah sampai melaka dah kan...
    xmo sedey2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...