Tuesday, June 8, 2010

tag dari ser

 pemilik blog simple but meaningful telah tag aku...lama simpan nak buat tag ni..maka hari ni nak langsaikan..

1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
saya tak hot...
tapi sila jangan buat saya hot..banyak susahnya nanti kalau insan ini jadi hot..akan bertukar menjadi harimau, naga berapi dan sewaktu dengannya

2.soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.


3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
nak cerita apa kalau dah blank.... ok..blank..seblank fikiran aku sekarang....n biru warna kesukaan juga selain warna pink!!!

4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
huahuahu..makan dominos pizza sehari sebelum ser tag aku..mak lang aku belanja...yummy2

5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
benci bilang cinta...dah jatuh hati sama dimas dong...wink wink*
Good bye bobby..siapa suruh tinggalkan aku lama-lama...maka cintaku sudah beralih arah..

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tidur...wat kerja..makan..blogging

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
kekla, dila, dee

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
nak tag nanad

9.Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
adik perempuan ku satu-satunya...cun gitu

10.Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
xde
11.Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
xde
12.Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
xde

13.Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6
xde juga

14.Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
xde..kalau ada dimas aku nak kata I love you..

15.Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
xde

16.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
maisarah anak mohd shafie
lahir 22.11.1984 kat terengganu
maka adalah awek terengganu
duk kat bukit payong
suka kaler coklat dan makan coklat kiddies aka kandos


18.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
hepi

19.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
razman bukan gay or lesbian..

Soalan ke-duapuluh : gay or less?
less..haha..L word

1 comment:

  1. muahahahhaha.... soklan ke 19 paling best...hhahahaha... :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...