Friday, June 11, 2010

Marshanda, Benci Bilang Cinta dan Sejuta Cinta

Pasti sekarang ramai yang tengah mengikuti sinetron Benci Bilang Cinta lakonan Baim Wong dan Marshanda di astro ria kan. Kalau siapa yang tak dapat tengok dan terlepas tayangan pukul 6.30 ptg, boleh tgk kul 11mlm, 8pg dan 1ptg keesokan harinya.

Rupa-rupanya diorang ni couple dulu2, kira Baim mantan boyfriendlah sekarang ni. Walaupun dah berpisah sekarang, tapi mereka masih digandingkan bersama dalam sinetron Sejuta Cinta Marshanda (2010).

Cantikkan heroin benci bilang cinta ni. Marshanda atau mesra dipanggil caca bukan sahaja pandai berlakon malah pandai menyanyi. Nak dengar Marshanda nyanyi lagu beliau yang baru Sejuta Cinta? [klik sini]

Tahun lepas banyak tersebar video beliau yang tengah stress menyanyi dalam youtube. Salah satunya ini [klik sini] Caca nyanyi lagu Suga Mama by Beyonce. Wow..Memang sedap suara Caca nyanyi. Biasalah kan kalau dah stress macam-macam akan kita buat untuk mengubati hati yang luka. Macam mana pun hidup kena diteruskan kan? dan jangan pandang belakang lagi.

Sekarang Marshanda dah ada pengganti Baim Wong jadi tak perlu dah nak bersedih2. Dia adalah salah satu VJ MTV, Ben Kasyafani atau Ben. 
 jom kita tengok opening sinetron

SEJUTA CINTA MARSHANDA (OPENING).flv


p/s: teringin nak tengok lakonan Caca yang baru dalam Sejuta Cinta Marshanda. Macam best je tau. Tapi belum ada lagi kat dalam youtube lah..huhuhu

2 comments:

  1. wahhh...mengintip marshanda aka caca sampai ke lubang cacing...hehehe...gud..gud...

    aku pun rasa tak sabar gak nak tengok lakonan dia yang terbaru itu....

    ReplyDelete
  2. kenapa kok marshanda putus cinta sama mas baim wong.....mereka cocok bangat si ....aku harap mereka sambung perhubungan cinta mereka....aku jadi sedih kok dengar cerita ini.... aku ingin bangat si lihat mereka di atas pelamin.... huhuhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...