Friday, June 4, 2010

Budak Masuk Air

Seminggu tak berblogging, aku  sempat buat beberapa kunjungan balas yang wajip sahaja. 2 minggu ni sangat bizi..sorry yer. Kalau datang pun aku malas nak tinggalkan jejak.

Esok pulak macam biasa, every week memang akan pulang ke Johor.

Hari ni nak cerita geram aku punya pasal.

1. Antena projek aku hilang

Oleh kerana dah banyak kali bawa antena pergi conference dan pertandingan.... Maka akan ada yang tercicir. Tapi bukan aku yang bertanggungjawap. Walaupun bukan aku, tapi aku yang dipersalahkan. Takkan nak suruh supervisor yang buat balik antenna tu kan..jadi akulah yang terpaksa buat antena baru!!! TIGA pulak tu..

Haru biru hati aku...

2. Budak hitam masukkan air dalam asid aku

Budak hitam ni memang pandai...dia guna barang orang lain curi2 ...bila asid tu dah tinggal sikit, dia buh taruk air paip banyak2..

Kalau aku tahu siapa budak hitam tu,memang kena baling ngan asid lah jawapnya.

Memang dah macam air paip ar budak hitam tu buat...tinggal ada kaler hijau-hijau macam air pulau pangkor je. Belah kanan tu kan nampak lagi pekatkan...

Nasib baik aku ada Bobby...cepat-cepat aku tanya bobby apsal aku etching2 FR4 board ni tak nak tanggal-tanggal dari petang tadi. Penyelamat aku. Kalau tak bermalamlah aku kat lab hari ni. Geramnyeee....sebabnya kena datang lab malam2, kalau tak petang tadi dah boleh setel dah. Ni tak, aku kena datang lab, balik kul 1.30 pg untuk siapkan proses etching tu je.


3. Kalau geram tak boleh nak tidur.


Kalau dalam satu hari ada benda yang membuatkan aku geram, esoknya baru aku akan ok..itupun depends. Ni aku wat entri ni sebab takleh nak tidurlah ni. Kejap tadi baru lepas bebel dekat bobby. Jadi lepas ni harap boleh tidur.

Masa tengah balik aku nampak mamat putih2 pakai baju hitam gendong beg balik kampung tengah berjalan kaki. Mengingatkan malam ni malam jumaat, jadi tak berani nak toleh belakang sebab dah pukul 1.30 pagi..hehehe

8 comments:

  1. hihihi..sape la yg jahat ngat g tambah air dlm asid tuh.
    pasni lau jmpa simbah ngn asid..hihi
    joke only.jgn buat btl2 plk ;)

    ReplyDelete
  2. pergh, wadud orang pertama..hahahaha..
    sabar kak, Nabi pesan pe?heee...
    ala kak, nak tangkap bukan susah pon, umpan jer..
    dah dapat raging la akak.. amacam?? dari asyik terkene jer..

    ReplyDelete
  3. d sabar d...
    biler tension tu tarik nafas dalam2..
    lepaskan..
    istighfar..byk2 kali...

    ReplyDelete
  4. wahaha..sape jhat sgt tuh d??kejam tul..btw , mamat baju putih tu bangla yg keje kt utem la tu..apsl x tmpangkan skali??hehe.

    ReplyDelete
  5. sbr yer ngan SV 2..dh mmg mcm 2 perangai dia..layankn je la..hehe..

    ReplyDelete
  6. eh wadud orang kedua, huhu.. sape yang merampas kenyataan wadud tersebut ??

    time kasih kak dah komen :)

    ReplyDelete
  7. salam...
    fuhhh baca pun dah geram..apatah lagi tuan diri yang menanggung...
    kalau kau jumper budak itam tu..kau sound aku..aku nak bagi dia minum asid tu..hehehehe

    ReplyDelete
  8. chill eh sis
    kesabaran sis akan terbalas
    =]

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...