Monday, May 10, 2010

Tesis oh tesis....

Oleh kerana hari ini Dato' Mohd Nor nak jumpa, jadi terpaksalah bangun pagi-pagi lagi pukul 5. Bertolak dari Simpang Renggam pukul 5.30 pagi,drive kereta pun lali-lali lalat sebab ngantuk.

Alhamdulillah sampai juga UTeM  pagi ni. Masa yang dijanjikan untuk jumpa Dato' pukul 8 pagi...dan segala teka-teki sebelum jumpa Dato' terjawap sudah. Walaupun tak kena marah sebab kesalahan tesis aku yang terlampau banyak,tapi kata-kata Dato' sungguh mendalam..huhu. (Aku jelah makan dalam,siapa suruh buat tesis main-main..padan muka kau!).

Terima Kasih Dato' sebab check kan tesis ku itu...huhu. Sesungguhnya Dato' mengambil masa yang sangat singkat untuk baca tesis aku. Seminggu je ok. Orang besar-besar ni memang berdedikasi..cemerlang dan terbilang.

dan sebagai peringatan kepada aku, aku akan letak gambar Dato dekat destop sebagai perangsang untuk aku buat tesis dengan lebih cemerlang dan terbilang lagi...huhu. boleh jalan ke?.huh. Sekian

7 comments:

  1. haha..letak muka datuk garang bru lah boleh jln..

    ReplyDelete
  2. he3... ape komen dier ek.. teringin aku nak tau..

    ReplyDelete
  3. oh dato'...bila lihat dato', mula la teringat progress aku..arrgghh...

    ReplyDelete
  4. haha.. letak gamba dato' tu kat desktop? pemikiran rasional tol..good2 :) tpi sya minat lgi letak gamba abstrak.. jadi kita akan cari arti dari gamba tuh :)

    ReplyDelete
  5. Gambar dato' tu penting!hehehe

    ReplyDelete
  6. Lanun:ingat nak bercerita juga komen2 Dato' kat sini..tapi disebabkan banyak sangat berjela-jela,biarlah menjadi teka teki saja..ngeh ngeh

    ReplyDelete
  7. salam..
    wahh jumpa datuk yek?
    cepat naik pangkat nanti
    he he..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...