Wednesday, May 26, 2010

Streamyx yang sangat lembap malam ni


Geram betul dengan perkhidmatan streamyx malam ni....sangat lambat.
Kata 1M tapi macam separuh pun tak sampai...43k je.

Adakah ni tanda-tanda dia suruh aku siapkan tesis...

esok MJ nak tengok tesis aku...huhu

Bilalah internet di negara kita ni nak laju..

9 comments:

  1. ohh..sy punyer broadband tiap2 hari ad prob kot.hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha.muahahaha.tulah..pakai digi je.cepat dan tangkas.bweekkkk...

    ReplyDelete
  3. berokband aku pon same je la...adoiii~~~

    ReplyDelete
  4. selembab lembab strymix,broadband lagi teruk :)

    ReplyDelete
  5. Tentang strmyx lihat cni http://bicaradariaku.blogspot.com/2010/05/persis-ultraman.html

    ReplyDelete
  6. top 10 BEST VACATION PHOTO by mekchu dah keluar.. check it out!!

    ReplyDelete
  7. sory la kak lambat komen :p
    kat tempat sya pown lembab la kak, tapi sya bayar sebulan rp75000 jerk, bersamaan dengan rm25 inggit..hehehe.. ok la jugak :p

    ReplyDelete
  8. haa same here! guna wireless pun sama...sux to the max! rasa nak gi dok negara lain ja. hahahhaa

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...