Sunday, May 2, 2010

Masih ada 4 ekor pada 4/4/2010

............Rindu kamu,kamu, kamu dan kamu..huhuh









............tapi sekarang sekor dah mati..
...................sibelang a.k.a sisulung..
.......................tak tahu sakit apa..
.............................dia sorang je yang makin mengurus, yang lain semua sihat-sihat. Sedih sangat..

22 comments:

  1. cumel2 kucing kamu.

    emak dia ada?

    ReplyDelete
  2. bahaya tu...nanti adik beradik dia mati gak..sbb jangkit berjangkit

    ReplyDelete
  3. sarah:sedih lo..huhu nangis tadi...huhu

    ReplyDelete
  4. Meow: ye ke..huhu..janganlah macam tu,dah jatuh sayang kat semua dah..huhu

    ReplyDelete
  5. alahai.. siannya..

    tapi xpe, semua kuceng tu nmpak hepi!

    congrats dpt jga diorang.. kiut miut semua lak tu..

    ReplyDelete
  6. asada: suka sangat kucing,sedih kalo ada yang mati...

    best main bila dorang hepi

    ReplyDelete
  7. alolo.comeil comeil comeilnya..geram je tgk.. suka tgk je..hehe

    ReplyDelete
  8. wahhh...baca entry nie teringat kucing dulu yg dah xde..isk3..
    sekarang dah xbela dah coz xde sape dah yg nak jaga kat umah..huhu

    ReplyDelete
  9. Comeyh nye 2 hitam dua putih..Waa,geram..Rasa nak picit2 je

    ReplyDelete
  10. k.dee, kite punye si putih pun dah mati aritu.. sebelum tu, mak dia mati mengandung

    ReplyDelete
  11. zoul: jadi,jagalah diri sendiri je... :)

    ReplyDelete
  12. sophie: meh datang rumah johor..boleh picit2 diorang...hehe..tapi sekarang tinggal 2 putih,sekor belang je...

    ReplyDelete
  13. Najmu: tula,kak adah ada cerita gak...sedihnya..

    ReplyDelete
  14. wahhh
    minat kucing ekk
    kucing masa kecik niee la cute giler
    bila besar nakal kemain
    agresif,takut


    sis dalila,
    komentla new entri sy
    =D
    heee~

    ReplyDelete
  15. salam...
    kita memang minat kicung...

    ReplyDelete
  16. wslm...kucing comel dan manja...suka..heee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...