Wednesday, May 19, 2010

AWARD friendly blogger

dapat award from cik adah,siapa lagi kalau bukan my roommate (^___^)..thank maw...

perlu jawab soalan ni....:)
1. suka melukis tak?
suka melukis, 
tapi sedar diri lukisan tak setanding orang yang hebat melukis macam artis, jadi sekarang pandang lukisan orang lain je dan tak melukis dah
2. bosan bosan suka wat ape?
Suka berinternet, berblogging, makan, tengok tv, dengar radio...
Kalau dah tahap maksima, baik masuk bilik, tido..Krohh..krohh...
Hehehehe..(sorry maw, curi ayat,,,aktiviti kita memang sama gitu)
3. kenapa siput babi jalan lambat? haha :DD
tunggu aku lepas makan pizza dulu, baru aku jawap ;p
4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
Laaa..Of course la cute...Sapa2 nak kenal, ngan tuan blog, sila CLICK..hehehe

Ok la...sekarang tag mengetag....hehehe..Dan yang bertuah ialah...

6 comments:

  1. oit...tiru ayat original aku...wahahaha

    ReplyDelete
  2. salam Dalila..
    thanks for the award
    hu hu..ingatkan saya
    seronoknya..la la la
    saya simpan di istana saya>>>

    http://zulkbo5gamma88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tq :-) lanun dah grab yer..
    nak lagi nak lagi...

    ReplyDelete
  4. trime kasih Dalila... shanteekk.

    ReplyDelete
  5. eh2..thnx ye dear...nti la ad msa sy tempek sume award korg ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...