Monday, May 24, 2010

Abang Badang dah ready

Hari sabtu lepas, kami tinggal di rumah adik ayah, kami panggil dia pak lang. Menginap semalam je, tu pun tak puas rasanya nak berbual-bual dengan sepupu (tidur pukul 4 pagi malam tu). Maklumlah lama tak jumpa. Pak lang kami tinggal di Padang Jawa..khusus untuk anak jawa je,acah je...hehe.

Tapi orang jawa makan pizza dengan keju tau. Mak lang kami belikan dominos pizza..hehe. Macam tahu-tahu je si nasha nak makan...nasib baik farhan tolong jawapkan masa mak lang tanya nak makan apa malam tu. Aku first time makan..kira hajat nak makan terlaksanalah hari tuh..hahaha. Tapi memang sedap domino's pizza ni compare tu pizza hut..3 kali sedap.




Tengah-tengah makan, pak lang kami cakap..ni dua orang ni ada blog!! (tuju kat aku and si nashalah ni) ..maka terjawaplah teka teki aku siapa yang taip nama ayah!. Pak lang rupanya. Cakap kitorang ada blog depan ayah pulak tu. aduh...Nasib baik ayah tak kisah. Bukan aku buat salah. Ayah apa kisah.
Janji aku ni baik..hahaha. Rupa-rupanya pak lang ni pun minat nak buat blog.hahaha.. tanya aku macam-macam...anak dia pun nak buat blog juga sebab pak lang suruh buat. Enough pasal blog-blog ni...


Abang badang yang hensem dah ready untuk berangkat.


Hensem kan...next entri nak cerita waktu pendaftaran dekat uitm puncak alam pula..(yang amat meletihkan aku dan budak-budak ni semua)

9 comments:

  1. gudluck la yer to ur brother..
    amik kos aper adik ko dee?

    ReplyDelete
  2. si Tedi: sebab kat melaka takde Dominos kan..bilalah nak ada kedai domino's ni...aishhh

    ReplyDelete
  3. Lanun: kos kejururawatan..eh silap! kejuruteraan....hehehe

    ReplyDelete
  4. i pon suka mkn dominos, suka yg thin crust dia..sedap gilos... pastu dominos ni byk promotion..best...

    ReplyDelete
  5. hari pendaftaran memang letih n leceh ye.. dulu kalau lepas daftar je terus cabut balik umah.hahha..

    ReplyDelete
  6. Sedapnye mkan dominos.. Semangt ea pak lang beljr sal blog

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...