Saturday, May 1, 2010

2nd tag

Tag saya yang kedua..jeng3...
from norfa yang buat blogwalking di blog sy..

JOM BACA!!!


1. How tall should he be?
lebih tinggi lagi bagus...ni tinggi sikit je tapi dah berlagak lebih..huh


2. What hair colour should he have?
putih...semua putih lagi bagus,,,baru nampak tua dari aku,,tidaklah bila makcik-makcik yang jumpa kitorang kata aku ni kakak che Bob. ada ke patut?

3. What kind of personality should he have?
kind...funny...humble..romantic..

4. Older or younger?
older!!! kalau muda nanti takut aku jadi queen control dan harimau yang garang..haha

5. What film actor should he most be like?
i dont know..huhu..


6. What singer should he most be like?
takde...dia satu dalam sejuta


7. Do they need to cook?
tak payahlah...nanti kacau aku masak,,jadi lain masakanku..tolong masak air je pun dah cukup bagus..hehe

8. What is his best body part?
ermmm..hahaha..dadanya yang besarkah?


9. What car should he drive?
Mercedes C Series pun ok dah..

10. What one thing completely turns you on?
Bad manners and disrespectful behaviour
 

11. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?
che Bob a.k.a bobby

12. Tag people to do this survey too

adah
ser 
keyyah
aini
sugar2 kapas strawberry

3 comments:

  1. salam...
    dah jelas utang...lega..

    ReplyDelete
  2. Hahahha,,The same tag aritu sophie wat

    ReplyDelete
  3. huhuhu....nti sy buat ye,...
    i'allah klu rajin..skang ni pon post rsa cm da penuh ngn tag..hihihi ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...