Wednesday, April 28, 2010

Sehari Melancong ke Singapura

Dee ada jumpa satu iklan ni tentang Perlancongan sehari ke Singapura...or Day Tour ke Singapura..
iklan ni dee tengok kat http://www.mudah.my/Day+Tour+Ke+Singapura-5912550.htm

Sekarang ni dee dah ada geng seramai 4 orang nak pergi...tapi masih nak kumpulkan rakan-rakan yang berminat untuk menyertai kami sama....
Geng2 yang kompem nak pergi Cik Adah, Cik Dee, Cik Ser dan Che Bob...
Bas akan bertolak dari Ayer Keroh...dan kembali ke Ayer Keroh tengah malam...
Sayangnya tak cukup orang jd kami x jd g


Perkhidmatan day tour ke Singapura

Hanya RM 128

* RM 118 jika ada passport 

* Transport disediakan..(bas)
* Harga Tertakluk kepada bilangan orang perpakej
* Lebih ramai yang menyertai lebih MURAH
* Tempat lawatan yang UTAMA: 


a) Singapore Science Center
b) Arab Street
C) Orchard Road
d) Padang
e) Merlion Park
f) Sentosa Island 


dan banyak lagi tempat yang menarik tertakluk pada terma dan syarat.

Sekiranya anda mempunyai passport bayaran hanya untuk tour sahaja.

UNTUK KETERANGAN LANJUT DAN TEMPAHAN SILA HUBUNGI: 019-5054943 (ANIE) 

TEMPAHAN HENDAKLAH DIBUAT SELEWAT-LEWATNYA 3 MINGGU SEBELUM TARIKH TRIP

10 comments:

  1. sowi sbb xdpt nk join sbb t'paksa tukar grant..xtau cpt ke lmbt..Keyyah xde ayah yg nk bg duit..huhu sowiiiii

    ReplyDelete
  2. abang Faiz kan ada..huhu..takpelah..its ok...

    ReplyDelete
  3. salam..
    wahh bestnya..
    ada peluang melancong ke kota singa
    tapi mahal kan barang2an nya??

    ReplyDelete
  4. okies akan diusulkan kpd faiz..hahaha dia pn xmsk duit lg...adessss

    ReplyDelete
  5. itu ucapan untuk kamu juga sophie :)

    ReplyDelete
  6. jalan-jalan singapore..sebut betul s i n g a p o r e...bak kata liyana jasmay..hehe

    ReplyDelete
  7. Kalau dapat peluang melancong ke Singapura, pasti takkan lupakan Flexiroam, dapat berjimat masa kat saan :)

    ReplyDelete
  8. Sila lawati http://www.berjaya88travel.com
    Diaorang ni rajin bawa masuk pelancong dari Malaysia ke Singapura. Harga pun ok.Saya dah pernah join tahun lepas,sangat memuaskan servicenya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ble snrai kan tak ... ke mane destinasi nye.... tq..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...