Tuesday, April 13, 2010

Kenali gadisini :)

Wah..korang mesti teruja kan..cun tak awek ni..

Kalau korang rasa dia cun atau nak kenal dia dengan lebih dekat lagi,bolehlah pergi ke blog http://shenutzz.blogspot.com/

Nak tau serba sedikit dari aku? Boleh..

Gadis ini adalah

......student UiTM Puncak Alam..
...berasal dari Johor...
..dan juga merangkap adik perempuan ku satu-satunya..takkan ada yang lain dah..sumpah!!

Kalau dah tau jom pergi  ke http://shenutzz.blogspot.com/ untuk lebih mengenali beliau, menjadi follower beliau dan meninggalkan komen di page beliau..ok :)

p/s: kalau nak jadi follower http://misdalila.blogspot.com...lagilah dialu-alukan :)

9 comments:

  1. oit.adoi..apsal gedik sgt muke ak kt sni neeeee

    ReplyDelete
  2. fuuhhh ini merupakan peluang yang mustahil utk disia siakan....

    ReplyDelete
  3. salam...
    kiter berkenan 2-2....cun gitu..
    moga terus sukses..

    ReplyDelete
  4. Wslm..terima kasih pak long..hehe..suker :)

    ReplyDelete
  5. yer,pertukaran gambar above amatla dialu-alukan.sia-sia aku snap pic banyak2 ko bole plih pic ne.aiya.. -_-"

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...