Thursday, April 8, 2010

Interesting Blog Award dr Cik Adah


 Tadi pukul 9.30 baru lepas hantar Cik Adah comel dan Cik Keyyah cute ke Melaka Sentral..dorang balik ke kampung halaman masing2. 
 Gambar ni takde kena mengena dgn melaka sentral pun..hehehe..Ni gambar kami...

Aku pulak, esok baru balik..tunggu adik aku sampai dulu ke Melaka.then baru balik ke Johor sama2. Naik satu kete je..jimat sikit,lagi satu kete tinggal kat Melaka je...
Esok aku tunggu awek UiTM puncak Alam ni sampai ke Melaka dulu...hehehe..every week aku akan balik johor ..lalala




Kembali ke topik asal, adah ada bagi aku award ni..time kasih cik adah SANTAI.. ni dia soalan2 yang wajip aku jawap..

1. apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Bengang Beb!!!!..aku dahlah panas baran..tapi aku takde wat pape pun..huhu..
tapi jangan harap aku nak baik-baik and tegur dak tu macam biasa ar..gi mampus sana..
takpe....satu hari dia wat kat kita..lain hari dia akan kena balik. Macam aku selalu kata,dunia ni ada hukum karma.

2. 6 org di hati anda ?
1) mak aku..walaupun aku benci dia tapi kena terima dia seadanya juga..dia yang lahirkan aku kan
2)ayah kesayanganku..susah nak komunikasi dengan en misman ramly ni..tapi dia sangat  bertanggungjawap, easygoing dan sayang ayah aku sebab dia kata Bob baik hehe
3)Bob (Bob Orangnya Baik)
4)Adik-adikku
5)Housemate..Adah, Ser, Keyyah

6)Apai..orang yang akan aku cari kalau kepala ni nak mereng sebab masalah yang datang

3. anda rasa anda comel ?
saya tak rasa saya comel,tapi ada "orang" panggil dengan panggilan "comel" ..ehem ehem..hehe(perasan comel la ni tapi sebenarnya minah mereng kadang2)
tapi semalam ada akak tu kata saya sweet..heheh (nak juga )

4. single or taken ?

"single" of course la single..but not available ok ;p

5. blog yang anda suka ?
Aku suka semua blog2 yang rajin datang singgah blog aku je..hehehe....
ala..senarai dia ada dah pun kat MY Favourite blog and kat blog list

6. adakah bilik anda kemas setiap hari ?
Memang kemas..hehehe..xsuka bersepah2..cuma kadang2 je xkemas..tak caye tanya cik Adah

7. lagu terakhir yang anda dengar ?
banyak sangat lagulah dengar hari ni..xingat..

8. last text message ?
dapat message dari Bob "Tengah jalan-jalan kat bandar Nottingham n,takde barang yang menarik pun..hahaha..

dibalas dengan "haha..Yola tu..barang Bob yang menarik ye..Entah-entah, dia dah shopping dah. Kalau mahal takyah ar beli..kalau betul-betul mahal,baru beli..untuk orang.He2.takdelah"

9. last phone call ?
dari Bob..huhu..ni yang nak nangis ni...dia last 3G pada 7/4/2010 pukul 3.07 petang sebelum naik pesawat..hari ni takde orang kol.sob:(

10. hari terakhir anda menangis ?
pagi tadi, petang tadi..semalam..serik..tak nak nangis dah. pening kepala

11. list lima faberet colour anda .
pink
turqoise
white
red
black

12. orang terakhir anda ber"ym" ?
petang semalam..dengan lanun sepet dan Ben pada masa yang sama.

13. game yang anda paling suka ?
dulu memang gila main game...sekarang nope..xsuke

14. adakah anda peminat MCR ?
nope..suke dengar lagu dorang je..rock..

15. apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
suka :)..terima ksh lagi kat cik adah

16. anda rasa tag ni best ?
Best!!!

17. tag lagi 10 orang .

Lanun je..sebab dia memang layak n rajin dtg klik nuff (jadi pasni ko kena datang blog aku selalu ye ;p)

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...