Thursday, April 22, 2010

Di Tag lagi...

Telah di tag oleh pak Long dan maisarah...
apa yang aku kena buat ialah...

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.


3. Post that photo along with the story behind it.


4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.






Then the Results is...jeng jeng jeng...I got this picture from my pc



Gambar ni bertarikh 28/07/2007, sehari selepas hari kovekesyen aku yang telah berlangsung di Dewan Seri Negeri, Melaka. Tempat lokasi penggambaran di Dataran Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah. 

Ni bukti dah habis belajar peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Elektronik (Telekomunikasi)...ngeh..ngeh..ngeh.. 

For  information...aku takde dapat satu bunga pun masa hari konvokesyen tu....huhu...sedih tau.
Mak dan ayah aku takde kisah..hehehe...tapi kitorang pergi tangkap gambar dalam studio sejurus aku dah keluar dari dewan tu. Tak sempat aku nak bergambar dengan rakan-rakan lain.. So this is the next day...in this picture is me and cik Keyyah yang comel. Bunga tu pulak aku pinjam dari cik Adah yang baik hati...siapa nak kenal?hahaha

Ok..sekarang aku nak kena tag lagi  8 orang..siapa ye?

1.love to share    -http://loveto-share.blogspot.com/
2.nini                    -http://ceriterahid0p.blogspot.com/
3.gadis ini            -http://shenutzz.blogspot.com/
4. shameel           -http://bicaradariaku.blogspot.com/
5.Ummi ross        -http://salamborneo.blogspot.com/
6.Long Hafiz       -http://coretanperantau.blogspot.com/ 
8. Lanun              -http://lanunsepet.blogspot.com/ 

yang ketujuh xde..hahahaha 

7 comments:

  1. Haha Dalila kenapa lah ko tag mengtag ummiross ni,menggeletar lutut den ni,eden tak roti lagi nih,sampai tag mengtag ni tok guru pegi perang dunia ke2,eden tak abih belajar...hehe.Kirim salam kt Bob ye

    ReplyDelete
  2. hehe...sebab saya nak tengok muka ummiross,,tu yang tag ummiross..hehehe..

    InsyaAllah..nanti saya sampaikan pada che Bob..hehe

    ReplyDelete
  3. wah... lawanyar pic ni...
    tak sabar nak grad... he3

    ReplyDelete
  4. hehe igt lagi ms ni...maen lambung2 topi..lanun cpt lah grad..best oo..hehe

    ReplyDelete
  5. berkunjung.. XD hihi makasih atas tagnya.. saya ambil yah.. :) kupost di postingan AWARD dari semuaw + Bagi2 award!!! hihi makasiih!

    ReplyDelete
  6. salam..
    walaupun tak der bunga..kejayaan tu lebih dari bunga....tahniah atas kejayaan...

    ReplyDelete
  7. aku pun ade gak mase tuh..wwawawa...sape erk yg amek gambr tuh..cantik..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...