Thursday, April 15, 2010

Best dapat merayap satu hari


 
Hari ni memang aku dapat balas dendam sepenuhnya.hakhak..thanks adah,ser and z sebab temankan aku jalan-jalan..sebab kalau dengan che Bob memang terbatas nak pergi mana2...pusing-pusing naik kereta je..huk-huk..tapi kalau aku nak apa je memang dia layankan je.... lagi2 tang makan.hehe


Hajat aku mengidam nak makan Sushi King Bonanza pun tercapai..hakhak..puas hati walaupun terpaksa beratur panjang..sesungguhnya memang aku seorang yang "penyabar",bab-bab makan ni....percayalah.

Selalunya pergi makan kat sushi king ni dengan che Bob je..tapi che Bob takde pergi London kan...
sampai adik kat sushi tu tanya "mana seorang lagi..aku pulak memang buat2 tak tahu..."yang mana?.." hik2..."dia pergi London.."..ades..cam rupanya adik tu..ni angkara menjadi pelanggan tetap sushi king ar ni... kalau pergi dengan scandal ke...memang sah dia tahu aku curang dengan Bob nanti..hahahaha..tapi aku takkan cari orang lain dah,sebab tetek Bob tak boleh tanding orang lain punya (perlu ke beritahu?..) korang jangan jeles..hahaha

Lepas makan,its shopping time!!!...tapi aku temankan adah shopping je..Jaya jusco memang tengah wat sale sekarang ni...jadi cik Adah sempat merembat Jam tangan satu...by the way..pukul berapa ye sekarang cik Adah?...hahahaha

Rasa tak puas hati lagi ni pergi jalan-jalan...lets go to parkson pula..hahaha...kat sana aku tak bercadang pun nak beli kasut,tapi memang dah habit aku...asal nampak kasut cun je terus aku rembat...ni gara-gara budak2 ni r ni...dorang yang nak cari kasut...aku pulak yang tersebat..terembat..padahal banyak lagi kasut-kasut aku yang tak puas pakai ada dalam stor...

try colour lain pulak sebab dah banyak warna putih dalam simpanan

sedap2 je jam tangan baru cik adah menindas purse aku yang cun tu..huhu

Destisnasi shopping terakhir hari ini....Mydin...hahaha. Siapa yang nak beli rumah datang je kat Mydin sehingga hujung minggu ni sebab ada MAPEX ok...sebelum balik ke rumah pegi destinasi wajip sebab perut dah nyanyi lagu keroncong buatmu Bob yang jauh dimata tapi asyik teringat di dadamu..hahaha


3 comments:

  1. apa hal dee...asyik ingat mende tu jer..adusshhh...sabo yer dee...

    ReplyDelete
  2. dok sabo ni...dah 2 minggu dok jupe sey...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...