Friday, April 30, 2010

Alkisah kucing peliharaan Farhan Aizuddin

Ni dia gambar tuan kecil yang bertanggungjawap diatas kelahiran anak-anak kucing pada tarikh 14.2.2010. Semuanya berpunca dari seekor kucing betina yang datang kerumah,dan setelah diberi makan oleh ibu tuan kecil ni..terus si ibu kucing melekat dirumah, taknak berganjak atau berambus dari rumah dah..haha


Gambar si ibu kucing yang masih dalam proses pemulihan sebab penat beranak.

Bukan manusia je tau yang beranak atas katil...kucing ni pun nak beranak atas katil, pandai dia pilih port untuk bersalin kan..sebelum dia beranak tu puas dah kitorang ambil kotak letakkan dia kat dalam tu tapi tak jalannnn...huhu. sudahnya beranak atas katil, habis cadar penuh dengan darah..

Tarikh valentine day 14.2.2010, adalah tarikh dimana hari kitorang sambut new born couple anak kucing.
Mula-mula kucing belang lahir dulu, diikuti warna belang juga, then putih dan putih lagi..semuanya betina..
comel tak...semua takde nama lagi ni..huhu
kalau tido mesti nak mesra-mesra...hehe

tengok tu,,,tidur pun nak senyum-senyum..hehehe

Next entri nak tunjuk gambar terbaru kucing-kucing ni pulak...masih mencari-cari nama apa nak bagi kat kucing-kucing ni...nama apa ek?...huhu. Dulu ada bela kucing,,bagi nama cumi and cheky,jadi kena bagi nama lain pulak...huhuhuhu

12 comments:

  1. tu yang putih tu dah besar t mesti jadi kelabu tu. Bagi je nama ikut urutan ni, abu, atam, awi ngan aba... hehe..

    ReplyDelete
  2. opss..bibi ker..bluebi ker..or baby ker...ok what..hehe

    ReplyDelete
  3. to aini: ha ah..besar sikit dah jadi warna kelabu. Nama-nama yang lain please..hehe

    ReplyDelete
  4. betina kan,so letak la awana puteh fifi & comel.hihi

    ReplyDelete
  5. kucing o kucing..bg nama jeremy anthony..haha..org yg coll aku konon2 dr TM..

    ReplyDelete
  6. farhan asyraf: bestlah nama-nama tu...thanks :)

    awana
    puteh
    fifi
    comel

    ReplyDelete
  7. rsa geram tgk ank2 kuceng tu..
    comeiiii !

    ReplyDelete
  8. geram juga..rindu kat kucing-kucing..tapi minggu ni tak balik kampung,jadi tak boleh nak main-main dengan dorang

    ReplyDelete
  9. Alahai! comeynye yang senyum tu.. Bagi nama britney..hehhee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...