Friday, March 5, 2010

Promote Brunei lagi

Kat sini nak tambah gambar banyak2 lagi ye...hehe..gembirakanlah mata anda

Cantik betul Hotel The Empire Hotel Brunei ni...tak mampu rasanya nak menginap kat sini sorang2.



Kebanyakan orang yang menginap di hotel ni adalah dikalangan vip, vvip...apa taknye kalo dah satu malam je dah menelan belanja beribu ringgit. Kalo duit dollar Brunei je satu malam dah 600dolar pastu darab ngan RM2.50, xke dah beribu tu...huhu. Dapat tengok jela..





ish2..tgkla orang jakun ni..gambar kat toilet pun nak tangkap gak. Ok..sekarang kita tukar permandangan hari siang ke malam pulak..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...