Sunday, March 14, 2010

Jalan-jalan di Klang dan Shah Alam



Setelah lama tak dapat melepak dirumah Ben disebabkan dia jauh dari aku sekarang ni akhirnya dapat juga aku sampai tempat dia di Klang. Dulu aku selalu lepak rumah Ben masa degree dulu. Sekarang ni dia dah kerja jadi jauh la kitorang terpisah..huhuhu. ..(wat2 sedih). Dulu2 banyak aktiviti aku dengan Ben dan teman setia aku sorang lagi,Adah dihabiskan dengan melepak di pantai Klebang, pergi port2 makan yang sedap kat Melaka, jalan2 tengok movie dan macam2 lagi la.


this is me and my best friend forever BFF Ben...


Yang ni pula Adah BFF aku gak..dah 7 tahun kenal dah..dan yang paling menariknye ialah 7 tahun gak satu rumah dgn adah...tapi kami bukan pasangan Le& ok.. :P

Aktiviti pertama kitorang pada 12/3/10 lalu dimulakan dengan aktiviti makan di pantai Tanjung Harapan. Mula2 pergi makan nasi dulu..aku makan nasi putih dan tomyam campur..ben yang tengah menahan kesakitan gigi sebab baru buang gigi nya yang kedua memilih untuk makan nasi goreng seafood (sakit2 pun ada selera nak makan sedap lagi tu) haha..dan adah makan kuew teow kugfu.. tengah syok2 makan bole pulak t*&^ burung jatuh atas meja kitorang sebelah je dengan lauk aku..rasa macam b%$! je. kitorang pun terus pindah meja,manala tau nanti akan ada lagi hadiah dari burung tu. Lepas makan nasi kitorang makan lagi..makan durian..hahaha..di tepi pantai yang anginnya sepoi2 bahasa..fuhhh.hahaha..



Ok..sekarang stop cerita pasal makan2. Nak cerita aktiviti menarik kitorang dimalam hari pulak.


Malam tu Ben bawak aku and Adah pergi I-City. Aku pernah dengar dah tempat ni..tapi tak taula pulak apa yang menarik ada kat situ. Rupa2 sampai je kat sini mata aku terpukau oleh kecantikan lampu2 yang berwarna warni dengan bentuk yang pelbagai.





Seaching for LOVE....and to be lover...hehehe..jiwang karat

Really like this pictures!! so colourful...heh...and so beautiful..only can be found in I-City Shah Alam




Whose taking this picture? so nice la...hehehe..credits to the photographer :P (angkat bakul sendiri) boleh ke?... boleh..boleh




Ben sangat teruja dengan segala benda yang berwarna HIJAU..






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...