Sunday, March 28, 2010

1 Malaysia 1 Media

Hari ni..maksudnya tadi kami baru je balik dari 1 Malaysia 1 Media. Buat korang yang ada di Melaka masih belum terlambat untuk singgah. Venue di dataran MITC Melaka Ayer Keroh..27 Mac dan 28 Mac iaitu hari ni. Marilah kita beramai-ramai memeriahkan..ada TM, Rakan Muda, Astro, Celcom, TV2, NTV7 dan macam2 lagi.. Anita Baharom pun ada tadi :)..ada macam-macam persembahan dianjurkan

(Gambar) Kereta Polis Peronda Mitsubishi Evolution 10-awas-

Dengan kemunculan kereta peronda polis versi Mitsubishi Evolution 10, pemilik kereta
Wira & Kancil modified mungkin boleh melupakan niat mereka untuk bermain cucuk-mencucuk dilebuh raya. Bukan apa, memang dengan mudah sahaja dan sah-sah anda akan di ayam-ayamkan oleh pemandu kereta polis ini.MySpace


Pesanan OH Bulan!, anda boleh memecut dilebuh raya, tetapi pastikan kereta anda adalah jenis Toyota Celica & seangkatannya. Salute la polis malaysia kan...ada macam dlm NeedForSpeed punya police car.MySpace


Duta Maggie :P (aku suka makan Maggie kari, sup tulang, asam laksa)
Punyalah crowded orang nak tengok orang menari breakdance..ntah la aku yang pendek dah tak nampak apa2 dah..MySpace


Masa nak balik tu ada satu booth ni panggil kitorang.."kak..kak..sini"..mula-mula Adah pun pegi la.."adik nak masuk kelab Rakan Muda tak?"..dia tanya umur pulak..."umur berapa?".."kalau umur bawah 25 tahun bolehlah masuk"..jawapan yang diberi " umur dah masuk 26 lah.." "tua dah"...Adakah kitorang ni masih muda atau dah tua...kompem orang lain kalau tengok kami ingat kami ni umur 24..ceh..ceh..ceh..(perasan muda la ni..hahaha).. apapun hidup mesti happy je selalu..senyum..senyumm :).. baru la awet muda :PMySpace

8 comments:

  1. tak letak gmbr kete polis ker..heheh

    ReplyDelete
  2. salam.
    memang sempoi keter polis tu..tapi yang bergambor ngan keter polis tu lagiiiiii sempoi..

    ReplyDelete
  3. wslm..hahaha..muka dah cuak abis..sebab kete polis :P

    ReplyDelete
  4. wahaha...btul2..dalila mmg sempoi...

    ReplyDelete
  5. salam. lama benar saya tak ke Melaka. last dtg mlka thn 2007

    ReplyDelete
  6. kalau dtg Melaka next time mesti terkejut..sebab byk dah perubahan disini :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...